Historia

Nasza kancelaria prawna została założona w Poznaniu w 2006 roku. Rzetelność udzielanej przez nas pomocy, zaowocowała zdobyciem zaufania wielu klientów. Z biegiem lat, poznańska kancelaria utworzyła swoje filie w Gnieźnie, Wrześni i Wągrowcu. Nie ograniczamy się jednak wyłącznie do tych miejscowości – przyjmujemy klientów w całej Wielkopolsce i ościennych województwach.
Specjalizujemy się w obsłudze prawnej firm i klientów indywidualnych oraz reprezentowaniu ich przed sądami, organami administracyjnymi, instytucjami i innymi. Oferujemy doradztwo biznesowe. Zajmujemy się prowadzeniem spraw spadkowych, majątkowych, ubezpieczeniowych i wielu innych. Przeprowadzamy regulację stanów prawnych nieruchomości.
Budujemy renomę naszej kancelarii na sumienności i zadowoleniu klientów.

Często zadawane pytania (FAQ)

Często zadawane pytania (FAQ)

W jaki sposób można umówić się na wizytę?

Ze względu na nasze obowiązki i częste wyjazdy służbowe, nie jesteśmy ciągle obecni w naszej kancelarii. Na wizytę można umówić się telefonicznie; e-mailowo; za pośrednictwem formularza rezerwacji wizyty, który jest dostępny na naszej stronie, lub za pośrednictwem mediów społecznościowych (np. Facebook).

Na jakim obszarze terytorialnym działa kancelaria?

Nasza kancelaria ma swoją siedzibę w Poznaniu i działa na terenie tego miasta. Funkcjonujemy także w Gnieźnie, Wągrowcu, Wrześni, na terenie całej Wielkopolski oraz województw ościennych.